Bloemen van van Haeren bestaat 25 jaar!
Deze mijlpaal viert Frans van Haeren met zijn team, klanten en belangstellenden 12 maanden lang met iedere maand een andere feestelijke actie!
25 jaar oog voor detail en persoonlijke aandacht
In februari 1990 startte Frans van Haeren aan de Heuvel in Oss zijn onderneming onder de naam “Bloembinderij de Hof”. Zijn specialisatie in exclusief bloemwerk en accessoires zorgt voor een vliegende start. Al snel wordt hij een begrip bij bloemliefhebbers.
Met een gedreven team wordt de zaak na 5 jaar verplaatst van Oss naar Schaijk, alwaar deze binnen enkele jaren uitgroeit naar een speciaalzaak van ruim 400 m2! Naast zijn onderscheidende assortiment bouwt van Haeren veel naamsbekendheid op door de vele cursisten die in de loop der jaren deelnemen aan bloemschiktrainingen. Dat was een geweldige tijd met veel dynamiek waar Frans met veel plezier op terug kijkt.
Sinds 2012 is Bloemen van van Haeren met wederom een prachtzaak gevestigd in het oude stadscentrum van Ravenstein. Een plek die door Frans als “Thuis” bestempeld wordt. Een kwaliteitsaanbod in bloemwerk en boeketten, een luxe assortiment zijde bloemen, accessoires alsmede de persoonlijke rouwstukken die door niemand in de regio zo verzorgt worden als door Bloemen van van Haeren.
Frans is een vakman pure sang die in die 25 jaar niets van zijn passie verloren is. Toch is zijn voornaamste drijfveer het persoonlijke contact met de klant als mens. Met zijn ambachtelijke stijl onderscheidt hij zich zonder enige concessie te doen aan kwaliteit.
Naast zijn vakmanschap blijft Frans ook zijn ondernemerschap ontwikkelen. Door de jaren heen voorziet hij trends en bewegingen in de markt. Met zijn visie zorgt hij ervoor dat hij zich al 25 jaar tot de top van bloemspeciaalzaken in Nederland mag rekenen. Iets wat ook buiten de regio niet onopgemerkt blijft. Een ritje naar Bloemen van van Haeren in Ravenstein is altijd de moeite waard! Ook voor een boeket met een klein prijsje kun je bij van Haeren terecht, let wel, altijd goed van kwaliteit. Vakmanschap en klantgerichtheid zijn essentieel om in het hogere segment van de detailhandel al 25 jaar een positie te behouden.